Zapraszamy do udziału w kolejnym szkoleniu, które tym razem odbywa się w wygodnej formie webinarium.

 

Formularz zgloszenia_srodki trwale_webinar

 

 

 

szkolenie inwentaryzacja rybicki
Program szkolenia
  1. Definicja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych na gruncie ustawy o finansach publicznych
  2. Podstawy prawne prowadzenia ewidencji środków trwałych w jednostkach budżetowych
  3. Najnowsze zmiany w zakresie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w jednostkach budżetowych
  4. Ustalanie wartości początkowej składników majątku z uwzględnieniem źródła nabycia
  5. Zestaw (komplet) i co dalej? Jak poradzić sobie z częściami składowymi i peryferyjnymi?
  6. Problematyka amortyzacji i umorzenia
  7. Klasyfikacja Środków Trwałych
  8. Remont a ulepszenie
  9. Likwidacja środków trwałych
  10. Problematyka inwestycji
  11. Dokumentacja środków trwałych nabycie, likwidacja, przemieszczenie, nieodpłatne otrzymanie
  12. Problematyka wartości niematerialnych i prawnych – nabycie, ulepszenie, likwidacja
  13. Zmiana miejsca użytkowania środków trwałych – konieczność czy uciążliwość? Jak gospodarować majątkiem aby zapewnić pełną nad nim kontrolę
  14. Inwentaryzacja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  15. Pytania i dyskusja
Prelegent

 

Piotr Rybicki

Prowadzi szkolenia: Inwentaryzacja oraz  Odpisy aktualizujące w jednostkach budżetowych. Ekspert w zakresie inwentaryzacji, środków trwałych oraz sprawozdawczości finansowej jednostek budżetowych, biegły rewident nr 11242, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia (ma ich na swoim koncie już ponad 600!), komentator bieżących wydarzeń między innymi w serwisie portalsamorzadowy.pl, wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, członek Rady Ekspertów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, panelista podczas największych wydarzeń w Polsce m.in.: Samorządowe Forum Kapitału i Finansów, Doroczna Konferencja Audytingu, Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, licznych konferencji kierowanych do biznesu: Rada Nadzorcza, WallStreet, Dyrektor Finansowy Roku, Nowoczesne Rady Nadzorcze i wiele innych prestiżowych wydarzeń.  W ramach działalności edukacyjnej prowadzi specjalistyczne serwisy, w tym między innymi http://inwentaryzacja.info.pl/.

Terminy i lokalizacje

 

Terminy:

  • 5 listopada  (czwartek)

Webinarium odbywa się w godzinach 10.00 – 12.00

Żeby uczestniczyć w szkoleniu ma potrzeby instalowania jakichkolwiek programów. Wystarczy urządzenie (komputer, tablet a nawet smartfon!) z w miarę stabilnym dostępem do internetu.

Podczas webinarium widać i słychać prelegenta oraz wyświetlane są slajdy. Uczestnicy mogą aktywnie brać udział za pomocą czatu. Oczywiście na życzenie możemy włączyć również uczestnikom kamerę i mikrofon ale doświadczenie kilkudziesięciu już przeprowadzonych webinariów pokazuje, że ta jednostronna formuła jest bardziej dla uczestników komfortowa.

Podobnie jak podczas stacjonarnych szkoleń, każdy uczestnik poza częścią merytoryczną otrzyma:

  • prezentację w pliku PDF – do wydruku przed szkoleniem
  • możliwość otrzymania odpowiedzi na indywidualne pytania zadane prowadzącemu
  • możliwość dyskusji z prelegentem i uczestnikami szkolenia
  • certyfikat

Informacje o prowadzącym
Pytania do organizatorów

Formularz zgłoszenia

 

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszenia poniżej lub o pobranie, wydrukowanie, zeskanowanie (lub zrobienie zdjęcia) i przesłanie na adres biuro@jednostki-budzetowe.pl formularza w pliku doc, który można pobrać tutaj Formularz zgloszenia_srodki trwale_webinar

 

Koszt udziału:

  • jedna osoba: 190 PLN + 23% VAT
    (jeśli szkolenie finansowane jest w co najmniej 70% ze środków publicznych, wtedy zwolnione jest z VAT)
  • W przypadku zgłoszeń 4+ uczestników z jednej instytucji, prosimy o kontakt w celu otrzymania indywidualnej oferty.

 

Formularz zgłoszenia online:

Dane Nabywcy

Dane Odbiorcy

Dane Uczestnika

Administratorem danych jest Katarzyna Łasak, Personalities Katarzyna Łasak. Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa. email: biuro@personalities.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności na stronie www.personalities.pl